• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99052518312
  • خبرنگار : 30054

تولید محتوا برای اینستاگرام چقدر هزینه دارد؟

تولید محتوا برای اینستاگرام چقدر هزینه دارد؟

عملا هرچیزی که در اینترنت می‌بینید محتواست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کانون آنی‌بین، عکس تبلیغاتی، فیلم معرفی، تیزر تبلیغاتی، متون و نوشتار... زمانی که شما در رابطه با این مسائل صحبت می‌کنید یا عملی را انجام می‌دهید در حال تولید محتوا هستید.

در اینستاگرام نیز همینطور است! اگر برای صفحه مرتبط با کسب و کار خود نیاز به تصویر، فیلم و متون تبلیغاتی یا غیرتبلیغاتی دارید با هدف اینکه مخاطبان خود را راضی نگه دارید به این معنا است که شما به تولید محتوا برای اینستاگرام نیاز دارید.

تولید محتوا به هر نحوی که باشد باعث ایجاد ارتباط بین شما و مخاطبان شما می شود و ارزش محتوا امروز به قدری زیاد می باشد که مبحث بازاریابی محتوا Content marketing، یکی از اصلی‌ترین رکن‌های بازاریابی برای هر کسب و کاری می‌باشد.

چرا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن دشوار بوده؛ اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا ما را آگاه می‌کند، به سؤالاتمان پاسخ می‌دهد، سرگرممان می‌کند، باعث می‌شود لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌کند و….

محتوا به شما کمک می‌کند، مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همچنین می‌توانید بازدیدکنندگان جدیدی به سایت خود بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکتتان داشته باشید. بهتر است بگویم اگر شما محتوایی تولید نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.

تولید محتوا برای اینستاگرام + تعرفه قیمت ماهیانه (کلیک کنید)

باید به طور صریح به یک سوال پاسخ دهید. مخاطب می‌خواهید یا خیر؟

اگر می‌خواهید پس دیگر حرفی نمی‌ماند، دست به کار شوید و خود را برای تولید یک محتوای باکیفیت قوی کنید. نمی‌دانم یا شاید هم خیلی مهم نباشد که بدانم هدف شما از جذب مخاطب چیست، این که می‌خواهید خدمات و کالای خود را تبلیغ کنید یا اندیشه خود را نشر دهید، فرقی ندارد.

در هر صورت شما باید مخاطب را به سایت خود کشانده و کاری کنید تا با اکراه آن را ترک کند، آن وقت است که هدف شما محقق خواهد شد.

این دقیقا همان کاری است که بزرگترین کسب و کارهای دنیا برایش نقشه کشیده‌اند و همواره در مسیرش حرکت می‌کنند. اگر می‌خواهید از غافله عقب نمانید، وقت آن رسیده با قدمی استوار سال جدید را آغاز کنید و محتوا باکیفیت بیشتری به نسبت رقبای خود داشته باشید.

انواع تولید محتوا را بشناسید

محتوای متنی

در تحقیقات انجام شده در حوزه محتوا، همواره محتوای متنی توانسته بیشترین اعتماد مخاطب را جلب کند. به همین دلیل است که مقالات پژوهشی در قالب نوشته منتشر می‌شوند.

یا در بین مجموعه‌هایی که هم کتاب و هم فیلم آن‌ها موجود است، کتابشان بیشتر جنبه یادگیری و فیلم بیشتر جنبه سرگرمی را به خود می‌گیرد و به‌طورکلی نوشته حس اعتماد در ما برمی‌انگیزد.

محتوای صوتی

صوت و انواع جلوه‌های صوتی در بازاریابی محتوا می‌تواند تأثیر مضاعفی نسبت به قالب متنی داشته باشد و به همین دلیل در سال‌های طلایی رادیو بسیاری از محتواهای صوتی از جمله کمدی، درام، کنسرت­‌های موسیقی کلاسیک، اخبار و گزارش‌های برای میلیون‌ها آمریکایی پخش‌شده است.

محتوای ویدئویی

اخیراً یکی از روندهای قابل‌توجه در رسانه‌های دیجیتال، تأکید بر تولید محتوای ویدئویی بوده است بسیاری در این زمینه معتقدند که تغییر رویه به استفاده از محتوای ویدئویی به دلیل تغییر عادات رسانه است و این مسئله که مردم کمتر به تمایل خواندن کلمات دارند در این تغییر رویه بی‌تأثیر نیست.

امروزه مدیران بازاریابی محتوا به‌خوبی می‌دانند که با چارچوب‌های مشخص‌شده، بهترین موضوع برای تولید محتواهای ویدئویی، تهیه فیلم‌های آموزشی و توضیحی، مصاحبه‌های مسئولان، فیلم‌های بدون تاریخ انقضا همچون تهیه غذا و … و ویدئوهای تبلیغاتی است.

محتوای تصویری

بازاریابی محتوا بصری امروزه یکی از پرطرفدارترین محتواهای بازاریابی دیجیتال است و استفاده روزافزون از رسانه‌های اجتماعی بصری مانند فیس‌بوک، توییتر، لینک دین، پینترنست، اینستاگرام و … موجب شده تا صاحبان کسب و کار و بازاریابان دیجیتال آنلاین از این نوع محتوا استفاده فراوانی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

از عوامل موفقیت محتواهای تصویری، این است که این نوع محتوا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و فرآیند تولید آن ساده‌تر بوده و یکنواختی محتواهای متنی را نیز ندارد. آمارها نشان می‌دهد که محتوای بصری ۹۳ درصد ارتباطات انسانی را تشکیل داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تعرفه‌های خدمات آنی‌بین در زمینه تولید محتوا به وب‌سایت anibeen.com مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی