• پنجشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122821829
  • خبرنگار : 30054

مسابقه «گنج» بانک ملی ایران، فرصتی برای سنجش تاب آوری در فضای مجازی

مسابقه «گنج» بانک ملی ایران، فرصتی برای سنجش تاب آوری در فضای مجازی

صفحه بانک ملی ایران در اینستاگرام، مسابقه ای طراحی کرده که نه تنها هوش مخاطب را به چالش می کشد، بلکه میزان تاب آوری او نسبت به محیط اطراف را نیز به شکل نامحسوسی می سنجد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از مشکلات عمومی در میان انسان ها، واکنش سریع به کنش ها، حوادث و اتفاقات پیرامونی است، به گونه ای که «احساس» بر «عقل» غلبه کرده و «پاسخ دهی در لحظه» به جای «تحلیل» می نشیند.

نمود این روند را در شبکه های اجتماعی به وفور می توان مشاهده کرد، به گونه ای که مخاطبان بدون صحت سنجی یک «پست» و یا دقت در همه جوانب یک «ماجرا»، آن را پیگیری کرده و نتیجه مطلوب «خود» را از آن دریافت می کنند، در حالی که واقعیت می تواند چیز دیگری باشد.

مسابقه «گنج» که اکنون در صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران قابل دسترس است، همین موضوع را هدف قرار داده است. این مسابقه از مخاطبان می خواهد است با استفاده از یک بیت شعر و راهنمایی نقشه، گنج را پیدا کرده و همراه با منشن کردن یک نفر، پاسخ را کامنت کنند.

نکته قابل تامل در این مسابقه، آن است که شرکت کنندگان علاوه بر تمرکز در نشانه ها، باید نسبت به آنچه در اطراف خود می گذرد نیز حساس باشند!

بانک ملی ایران به برندگان این مسابقه که تا لحظه تحویل سال نو ادامه خواهد داشت، یک گوشی هوشمند و ۱۵ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی تقدیم خواهد کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.