• دوشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 99121813877
  • خبرنگار : 71342

انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می‌شود

 انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می‌شود

 پیرو تشکیل صنوف مستقل انجمن های زیر مجموعه خانه تئاتر، انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می شود.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر اعلام کرد این کانون تازه تاسیس که حدود دو سال پیش به انجمن های زیر پوشش خانه تئاتر اضافه شده بود، همزمان با ایجاد صنوف رسمی هنری زیر پوشش وزارت کار، مراحل لازم را برای ثبت در این وزارتخانه طی می کند.

بنا بر این گزارش، انجمن مذکور به تازگی اقدام به اعمال تغییرات راهبردی در ساختار هیأت مدیره خود کرده است.

در پی این تغییرات، طی انتخاباتی میان دوره ای مورخ 21 بهمن سال جاری، زینب لک به عنوان رئیس و محمد وفایی به عنوان نایب رئیس،انتخاب شدند. محمدعلی شمس اصل از عضویت در هیات مدیره، مستعفی و امیر قالیچی، عضو علی البدل اول، جایگزین وی شد.

در ادامه این گزارش توضیحاتی درباره روند پیگیری درخواست این انجمن برای تاسیس انجمنی صنفی زیر پوشش وزارت کار ارایه شده و نهایتاً در روز چهارشنبه مورخ ١٣ اسفند ٩٩ اعلام شد که رویه یاد شده برای تشکیل انجمن صنفی تبلیغات تئاتر با راهکار قانونی و در مسیر جدید دیگری، میسر شده است که بلافاصله مراحل اولیه آن توسط نماینده انجمن، انجام و باقی مراحل قانونی طی شده و در دست اقدام قرار گرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.