• دوشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99121107942
  • خبرنگار : 50034

شکایت بیش از ۲۰۰۰ همدانی از واحدهای صنفی

شکایت بیش از ۲۰۰۰ همدانی از واحدهای صنفی
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ شکایت تلفنی با سامانه ۱۲۴ انجام می‌گیرد، گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۲۰۱۷ گزارش تلفنی به این سازمان واصل و ۵۷۹ فقره شکایت کتبی ثبت و رسیدگی شده است.

مهدی خورشیدی دوشنبه ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه علاوه بر شکایات تلفنی و کتبی شکایات حضوری مردم نیز در سازمان ثبت می‌شود، تصریح کرد: ۱۸۱۰ مراجعه حضوری برای طرح شکایت و ۲۰۰ مورد شکایت از تعزیرات حکومتی به این واحد ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های مصوب به واحدهای صنفی ارجاع شده و موظف هستند نرخ نامه‌ها را در واحد صنفی نصب کنند، یادآور شد: قیمت گذاری در سایت ۱۲۴ از طریق سامانه کشوری بررسی وتنظیم می شود و فعلاً امکان قیمت‌گذاری استانی وجود ندارد و قیمت‌های کشوری است.

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر طرح شکایات در سامانه ۱۲۴ و سازمان صمت می‌توانند، با مراجعه به اتاق اصناف نیز شکایات خود را اعلام کنند.

وی اظهار کرد: بیشترین شکایات و گزارشاتی مردمی گرانفروشی، تقلب و عدم ارائه خدمات گارانتی است که در حوزه مواد غذایی آرد، مرغ، گوشت قرمز و برخی خدمات صنفی بوده است.

خورشیدی در پایان بیشترین شکایات مردمی از واحدهای صنفی را مربوط به شهرستان همدان دانست و یادآور شد: ۸۰ درصد شکایت از واحدهای صنفی در شهرستان همدان صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.