• شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99112518627
  • خبرنگار : 30054

مدیر روابط عمومی بانک ملت:

"تجربه ای متمایز"، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است

"تجربه ای متمایز"، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است

مدیرامور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، درباره شعار جدید این بانک، توضیحاتی را ارایه کرد. این بانک به تازگی در تبلیغات خود از شعار جدید"تجربه ای متمایز" استفاده می کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک ملت، علی اکبر صابریان، مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره طراحی و انتخاب این شعار گفت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث می شود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.

وی افزود: امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکت های خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و می توان گفت، رقابت شرکت ها حول محور تجربه مشتری صورت می گیرد.

این مقام مسوول در بانک ملت تاکید کرد: اراده و عمل مدیریت ارشد بانک و کارکنان آن این است که همواره تجربه ای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنیم.

صابریان در پاسخ به این سوال که علت طراحی و تغییر شعار چه بوده است گفت: سازمان ها هم مانند موجودات زنده در طول زمان در حال رشد، نمو و تغییر هستند و بانک ملت تحولات مختلفی را در دوران فعالیت خود تجربه کرده تا به یک برند مقبول، مورد اعتماد و صاحب نام در صنعت بانکداری کشور تبدیل شده است و بنابر مقتضیات زمانی، اهداف، استراتژی ها، ارزش های برند و...  شعار و عناصر برند ممکن است، نیازمند تغییر باشد.

وی افزود: یک پروژه علمی در بانک ملت با تصویب هیات مدیره و با راهبری مدیریت بازاریابی بانک برای روزآمد سازی و طراحی و شعار جدید اجرا شد و منجر به رونمایی از این شعار یعنی"تجربه ای متمایز" شد.

مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت ادامه داد: صنعت بانکداری در کشور ما پیشرفت های زیادی داشته است و در شرایط کنونی، خدمات متنوعی به مشتریان عرضه می شود و مشتریان ممکن است یک سرویس مشابه را در بانک های مختلف دریافت کنند، اما آنچه باعث تمایز می شود احساس و تجربه ای است که در زمان و مکان ارایه آن خدمت و محصول به مشتری منتقل می شود.

صابریان مخاطبان و ذینفعان بانک ملت را طیف وسیعی از مردم، سازمان ها، شرکت ها و سهامداران ذکر کرد و افزود: از آنجایی که خلق تجربه متمایز برای همه ذینعفان بانک باید صورت بگیرد، این مفهوم و اصل به یک وظیفه همگانی در بانک ملت تبدیل شده است.

دبیر کمیته تبلیغات بانک ملت، از پرداخت سودقطعی به سپرده های مدت دار سال ۹۸ این بانک و راه اندازی وب اپلیکیشن برای دارندگان گوشی های آیفون و رفع دغدغه آن ها به عنوان مصادیقی از تجربه متمایز در سال ۹۹ یاد کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.