به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کپی رایتینگ هنر و دانش تولید محتوا برای المانهای تبلیغاتی کسب و کار است و نوشتن متن بروشور، بیلبورد، کارتها و هدایای تبلیغاتی، ایمیل و …. همه و همه در این حوزه معنا پیدا می کنند.
بنابراین کپی رایتر کسی است که تبلیغات، فروش و بازاریابی را می شناسد و با درک درست از مخاطب و محصول، می تواند اثربخشی تبلیغات و فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.
کارگاه اثربخشنویسی و کپی رایتینگ با سرپرستی متینه ایقایی ـ دانشآموخته رشته مکانیک دانشگاه و کارشناسیارشد ادبیات نمایشی، روزهای جمعه ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت مجازی در بستر اسکای روم برگزار می شود.
علاقهمندان می توانند جهت ثبتنام به لینک https://bit.ly/۲KB۷RW۱ مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره۰۹۳۵۹۵۲۴۴۲۰ ارتباط برقرا کنند.
انتهای پیام
نظرات