• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100806078
  • خبرنگار : 30054

دانستنی های کمپین دیجیتال مارکتینگ

دانستنی های کمپین دیجیتال مارکتینگ

فضای وب در این روزها با سرعت چشم گیری روبرو شده و اگر به روز و همگام با آن پیش نرویم از عرصه بازار عقب می مانیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرمون طرح، دنیای که اکثر کسب و کارها رو به فضای آنلاین آورده اند و کسب و کارهایی که همچنان به شیوه سنتی خوب در حال فعالیت هستند از این بازی جا خواهند ماند.

تا چند سال قبل شاید کسی نمی توانست باور کند روزی اینترنت و گوشی های موبایل چنین تاثیری عمیقی بر رفتار و سبک زندگی همه ی ما داشته باشد. دنیایی که ساعت ها در آن می گذرانیم و متوجه گذر زمان نمی شویم.

در این فضایی که اکثریت مخاطبین هدف کسب و کارمان در آن به سر می کنند بهترین فرصت برای دیده شدن هست.

کمپین مناسب در دیجیتال مارکتینگ بایستی این ویژگی ها را داشته باشد :

۱) ما را بیشتر به مخاطبین هدفمان بشناساند

۲) برند ما را به درستی معرفی کند

۳) باعث افزایش بازدید و ترافیک بر روی صفحات اجتماعی و وبسایت مجموعه شود

۴) تبلیغات به گونه ای باشد که نرخ کلیک را بالا ببرد

۵) تعامل و مشتری با خودش به همراه داشته باشد

۶) پیامی صحیحی را به مخاطب ارسال کند

قبل از اجرای کمپین به چه نکاتی توجه کنیم:

انتشار محتوای مناسب با حوزه فعالیت ما یکی از اساسی ترین اصول در موضوع دیجیتال مارکتینگ هست به گونه ای که قبل از اجرای هر کمپین نیاز هست محتوا به اندازه ای باشد که کاربری جدیدی که جذب شبکه های مجازی مجموعه می شود ماندگار باشد.

در کانون تبلیغاتی پرمون طرح ( https://www.parmoon.com ) می گوییم در اینستاگرام بعد از درج ۳۰ پست زمان مناسب برای تبلیغات است.

ساعت درست بارگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و هشتگ گذاری اصولی خود نیز در دیده شدن محتوا بسیار حائز اهمیت است.

پیش از تبلیغات به این نکات دقت کنید:

۱) مخاطب خود را بشناسید.

۲) زمان انتشار درستی برای محتوای خود داشته باشید.

۳) تولید محتوای مستمر داشته باشید.

۴) به هشتگ گذاری اصولی توجه کنید.

۵) در اینستاگرام بیو صفحه و هایلایت از موضوعات مهمی هستند که بایستی به آنها توجه شود.

چه فضاهای تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ مطرح هست:

جهت انجام کمپین بازاریابی دیجیتال می توانید به طور کلی روش های زیر را امتحان کنید:

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغاتی ویدیویی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات موبایلی و داخل اپلیکیشن

ما در شرکت تبلیغاتی پرمون طرح علاوه بر اجزای کمپین های بازاریابی دیجیتال بازاریابی از طریق پخش تبلیغات تلویزیونی و ساخت تیزر تبلیغاتی را نیز پوشش می دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۴-۰۲۱۸۸۶۲۳۰۹۲ در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.