• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99090403122
  • منبع : نمایندگی ایلام

پاسخ استاندار ایلام به ۲۰ شهروند در سامانه سامد

پاسخ استاندار ایلام  به ۲۰ شهروند در سامانه سامد

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: تمام مدیران و مسئولان موظف‌اند برای کاهش حضور ارباب رجوع در ادارات، به صورت الکترونیکی یا تلفنی پاسخگوی درخواست‌های آنان باشند.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی»  با حضور در سامانه سامد اظهار کرد: با توجه به مشکلات حادی که بدلیل شیوع کرونا در استان بوجود آمده و افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های فراوانی در استان از جمله محدودیت حضور کارکنان در ادارات در حال اجراست.

وی افزود: در مناطق زرد ۲ سوم کارکنان، در مناطق نارنجی ۵۰ درصد و در مناطق قرمز یک سوم حضور پیدا می کنند که از این تعداد هر فرد دارای بیماری زمینه ای، افراد مسن، زنان باردار یا دارای علائم بیماری باشند، بدون استثنا باید دورکاری به آنها داده شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: کارکنان در ادارات ضروری نیز در مناطق زرد ۱۰۰ درصد، در مناطق نارنجی ۲ سوم و در مناطق قرمز ۵۰ درصد حضور پیدا می کنند بنابراین تعداد کارکنان بسیار اندک است.

سلیمانی گفت: از مردم تقاضا دارم خواسته های خود را به صورت تلفنی یا سیستمی از ادارات پیگیری کنند و حضور فیزیکی کمتر داشته باشند چون تعداد کارکنان معدود است و هر اندازه فاصله اجتماعی رعایت شود زودتر بیماری مدیریت و تعداد فوتی‌ها و مبتلایان نیز کاهش می یابد ، بنابراین از دستگاه های دارای مدیرکل و مدیران عامل، مسئوولان نهادهای دولتی، حاکمیتی و عمومی تقاضا داریم سعی کنند سیستم خود را الکترونیکی کنند یا سیستم پاسخگویی آنها به صورت تلفنی باشد.

وی یکی از ساده ترین راه‌ها برای پاسخگویی به مردم را حضور در سامانه سامد عنوان کرد و گفت: بنا بر ضرورت موضوع ۲ بار در ماه در این سامانه پاسخگوی مردم استان هستم و همه مدیران موظفند پاسخ نامه ها را به صورت تلفنی یا سیستم الکترونیکی پاسخ دهند تا تماس‌های فیزیکی به حداقل برسد و بتوانیم از انتقال بیشتر ویروس جلوگیری کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای در معرض خطر بیشتری قرار دارند، گفت: مردم توجه کنند که ویروس کرونا ناشناخته است  و ممکن است  بسیاری از افراد که به ظاهر سالم هستند اما با حضور در اجتماع ناقل بیماری می شوند.

سلیمانی ادامه داد: در سامانه سامد یا ۱۱۱ می‌توانیم پاسخگو باشیم و مشکلات مردم را بررسی و برطرف کنیم و هم با ویروس مقابله کرده و از ابتلای دیگران جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: امروز در سامانه سامد مشکلات بیش از ۲۰ نفر بررسی شد برخی از مشکلات کارگاهی و نیازمند تسهیلات بود، برخی اقساط معوقه داشتند، برخی مشکلات مربوط به کمیته امداد و بهزیستی و عده‌ای نیز مشکل مسکن مهر و تقاضای اشتغال داشتند.

استاندار ایلام اضافه کرد: همزمان با صحبت متقاضیان پیگیر مشکلات آنها بوده و با مدیر مربوطه گفت و گو می شود که در این راستا سیستم بانکی و اداری نیز سیستم حمایتی کمک و همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.