• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99090302233
  • خبرنگار : 50049

۳۱۵۰ پاسخگوی شکایات کرونایی مردم گلستان

۳۱۵۰ پاسخگوی شکایات کرونایی مردم گلستان

ایسنا/گلستان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌منظور برقراری ارتباط دو سویه با مردم در زمینه بیماری کرونا شماره تلفن ۳۱۵۰ به دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی هم اختصاص یافت.

از امروز مردم می‌توانند با تماس با شماره ۳۱۵۰ شکایات و سؤالات خود را در خصوص عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام کنند.

کارشناسان بهداشت استان در این مرکز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب آماده هستند تا به سؤالات و شکایاتی مردمی در زمینه بیماری کووید ۱۹ پاسخ دهند.

شماره تلفن ۳۱۵۰ پیش از این فقط پاسخگوی هم استانی‌ها در زمینه بیماری کرونا، راهنمایی مراکز تشخیصی و درمانی قبل از مراجعه به بیمارستان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.