• جمعه / ۲۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99072518583
  • خبرنگار : 71560

نماینده تهران خبر داد

کمیسیون اصل ۹۰ تعویق آزمون استخدامی را بررسی می‌کند

کمیسیون اصل ۹۰ تعویق آزمون استخدامی را بررسی می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از بررسی تعویق آزمون استخدامی در جلسه روز یکشنبه آتی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، اقبال شاکری با اشاره به وضعیت جذب داوطلبان استخدامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«علیرغم مطالبه داوطلبان، متاسفانه سازمان امور استخدامی کشور چندین هزار نفر را در بلاتکلیفی و استرس رها کرده!
به عنوان ‎نماینده مردم، در کنار مذاکرات شفاهی و مکاتبه رسمی، موضوع را از طریق کمیسیون اصل نود پیگیر شدم. خبر خوب آنکه یکشنبه آینده، این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.»

وی هم چنین در کلیپی که همراه با این پست منتشر کرده است، تصریح کرد: سلام عرض می کنم خدمت داوطلبین عزیز. پیگیر مطالبات شما به منظور تعویق آزمون استخدامی هستم. با جاهای مختلفی صحبت کردم. با سازمان نیز مکاتباتی داشتم. این موضوع قابل پیگیری است. با کمیسیون اصل ۹۰ و رییس و نایب رییس آن مکاتبه کردم. ان شاءالله هفته آینده در روز یکشنبه این موضوع در کمیسیون پیگیری می شود. ان شاءالله هرچه اتفاق می افتد شما از حقتان برخوردار شوید. پیگیر مطالبات شما هستم و از این رسانه اطلاع رسانی می کنم. شما هم رسانه خود باشید.

به گزارش ایسنا، تعویق آزمون استخدامی یکی از مطالبات داوطلبان استخدامی بوده که این روزها در فضای مجازی دنبال می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۱۳:۱۷

فقط کسانی که نخونده اند دنبال تعویق هستند کرونا بهانه است بومی گری بهانه است تغییر شغل بهانه است تا بوده همین بوده

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۱۳:۱۷

لطفا تعویق کمتر دوماه نباشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۱۳:۱۷

ممنون و تشکر از پیگیری های شما انشاالله تعویق بیفتد

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۱۳:۳۵

سلام.وقت بخیر. نیازی به تعویق آزمون استخدامی نیست چون زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون از دو هفته قبلش اعلام شده بود و این درخواست تعداد کمی از شرکت کنندگان هستش. خواهشا پیگیر باشید بومی گزینی رو که بعد از ثبت نام آزمون اعلام کردن لغو کنند چون خیلی از فارغ التحصیلان دانشگاهی شهر خودشون نیرو نمیگیره.ممنون پیگیری کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۱۴:۲۲

خیلی ممنونم از شما آقای شاکری آنشالله خدا حفظتون کنه ممنون که پیگیر درخواست های ما هستید

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۵ ۱۷:۳۶

لطفا پیگیری کنید ممنون میشیم آزمون به تعویق بیفته

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۰۸:۲۹

سلام خسته نباشید این بومی گزینی که بعد ثبتنام در آزمون استخدامی گفتن باعث استرس و هدر رفتن زمانمان بخاطر بلاتکلیفی شده است. پارسال آزمون۳۰ آبان برگزارشده امسال چرا زمانش را کم کردن؟!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۰۸:۴۰

کنکوربایدحذف بشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۱۰:۰۲

بسیار زیبا وعادلانه خواهد بود .امیدوارم مجلس جدید بجای وضع قوانین جدید نقص ونارسایی اجرای قوانین را بررسی نماید وسلب حق مردم ناآشنا به قانون را تبدیل به احیای حق مردم ( حق الناس ) کند . انشالله هر هفته ،هرماه وهرسال باجدیت این لوایح وآیین نامه ها ودرکل تمام قوانین بازبینی و اصلاح گردد. امین

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۱۱:۱۲

خدا خیرتون بده .واقعآ تو شرایط کرونا .این وضعیت ی دفعه بومی گزینی نیاز زمان بیشتر داریم .چون سوالات در حدکارشناسی ارشد طرح خواهد شد

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۱۴:۱۸

خواهشا آزمون را عقب بندازید و از این به بعد هم از تصمیمات لحظه ای خودداری گردد و همچنین بین فاصله ثبت نام تا آزمون زمان مناسب و منطقی در نظر گرفته شود چراکه منابع آزمون برای رشته شغلی های مختلف مدام تغییر می کند و زمان یک ماهه اصلا منطقی و کافی نیست.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۶ ۲۲:۰۳

سلام لطفا توی این شرایط کرونا عقب بندازید شاید یکی دو تا از داوطلبان کرونا داشته باشن چون ازمون فقط یک بار اتفاق میفته طرف میگه عیب نداره فقط یه بار اگه نرم ضرر میکنم میبینی دوتا بیمار کرونایی میان ده نفر رو گرفتار میکنن خواهش میکنم بندازیدش عقب

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۰۹:۱۶

سلام اگه ازمون عقب نیفته من با وجودی که کلی زمان گذاشتم و کلی کتاب خوندم توی ازمون شرکت نمیکنم چون بیماری ام اس دارم نمیخام خودمو بخاطر یه ازمون به کام مرگ بدم کاش رسیدگی کنین و ازمون وقتی برگزار بشه که بیماری کرونا به شدت کم باشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۰۹:۳۱

سلام مجازی برگزار کنن دیگه نیازی به عقب انداختن تاربخ برگزاری ازمون هم نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۳:۰۳

خدا رو شکر خدا کنه ازمون استخدامی به تعویق بیفته

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۳:۴۱

بومی گزینیو بردارید چون ناعادلانه است. نه که آزمونو به تعویق بندازید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۳:۴۸

کرونا حالا حالاها تشریف داره پس کرونا رو بهونه نکنید. ، هر کی قصدش خوندن بوده تا حالا خونده و هر کی هم تنبلی کرده پس بازم تنبلی میکنه و نمیخونه. فرصت هم به اندازه کافی بوده. ناعادلانه اون بومی گزینی هستش که بعدا اضافه شد پس بومی گزینیو بردارید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۸:۳۸

وضعیت نود و نه درصد شهرهای ایران به حدی از اخطار کرونا رسیده که اگر الزامات اقتصادی نبود قطعا همه ی شهرها باید تعطیل کامل می شدند. برگزاری آزمون در این شرایط خودکشیه. دوستانی هم که به سبک بچه های 18 ساله صحبت از درس خوندن میکنند حقیقتا مایه تعجب هستن.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۸ ۰۹:۳۸

اگه دم از عدالت میزنید لطفا بومی گزینی را حذف کنید چون واقعا بی عدالتی هست که بعد از ثبت نام یهو قانون جدید تصویب کنید مگه ماموش ازمایشگاهیم؟؟؟

avatar