• چهارشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99070201849
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان خبر داد:

رسیدگی به ۱۵۹۲ شکایت در سامانه ۱۹۵

رسیدگی به ۱۵۹۲ شکایت در سامانه ۱۹۵

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از رسیدگی به ۱۵۹۲ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان خبر داد.

شهاب حیدری در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی که امروز دوم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی مجموعه ICT خدمت‌رسانی به بهترین شکل ممکن به مردم و افزایش خدمات دولت در سایر مناطق است که در این زمینه کارشناسان این اداره کل به ۱۵۹۲ شکایت مردمی که در سامانه ۱۹۵ ثبت شده بود در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده و مشکلات را بررسی و رفع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بررسی به شکایات این سامانه به صورت روزانه توسط کارشناسان این اداره کل انجام می‌شود، تصریح کرد: کاربران سرویس‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند از سامانه ۱۹۵ به‌عنوان بهترین راه مواصلاتی جهت پیگیری درخواست‌ها، شکایات و انتقادهای خود استفاده کرده که در این سامانه پس از ثبت شکایت خود یک کد رهگیری دریافت می‌کنند که در مراحل بعد می‌توانند با این کد درخواست خود را پیگیری کرده و از وضعیت آن مطلع شوند.

حیدری با بیان اینکه به صورت میانگین هر شش ماه در حدود ۹۰۰ شکایت در این سامانه ثبت می‌شود، افزود: بیشتر این شکایات در زمینه اینترنت‌های خانگی و خطوط ADSL  بوده که پس از آن شکایات مربوط به تلفن همراه و اپراتورها، تلفن ثابت، دفاتر پیشخوان، خدمات پستی و خدمات ارزش افزوده دارای بیشترین شکایت ثبت شده در این سامانه هستند.

مدیرکل ارتباطات استان لرستان با بیان اینکه در این اداره کل یک کارشناس تخصصی به صورت روزانه سامانه ۱۹۵ را رصد و درخواست‌ها را پیگیری می‌کند، اضافه کرد: هم استانی‌ها مطمئن باشند که پس از ثبت درخواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست آن‌ها پیگیری شده و جهت بررسی و رفع مشکل به نهادهای مورد نظر ارجاع داده می‌شوند که در این زمینه از تعداد شکایات ثبت شده مربوط به این اداره کل، حدود ۹۰ درصد از شکایات پیگیری شده و به نتیجه رسیده است و تعداد باقی مانده نیز در حالت تجدید نظر و یا ارجاع به نهادهای مربوطه هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.