• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 99060504159
  • خبرنگار : 71263

فروشگاه فیس بوک راه اندازی شد

فروشگاه فیس بوک راه اندازی شد

شرکت فیس بوک برای بهره بردن از موج خرید اینترنتی در دوران شیوع ویروس کرونا، بخش خرید جدیدی را به اپلیکیشن اصلی خود اضافه کرد.

به گزارش ایسنا، بخش جدید که فیس بوک شاپ نام دارد در سراسر آمریکا عرضه شده است و به مردم امکان می دهد به جست و جوی انواع محصولات پرداخته و اقلام مورد نیاز خود را در این شبکه اجتماعی خریداری کنند. فیس بوک پیش از این بخش مذکور را با گروه کوچکی از کاربران آمریکایی آزمایش کرده بود و ماه گذشته قابلیت مشابهی را در اپلیکیشن  اینستاگرام خود راه اندازی کرد. شرکتها می توانستند کاتالوگهای خرید را به صفحات فیس بوک خود اضافه کنند اما بخش اختصاصی برای خرید در صفحه فیس بوک برای خرید از فروشندگان مختلف وجود نداشت.

فیس بوک همچنین اعلام کرد قابلیت چک اوت اینستاگرام که به کاربران امکان می دهد پول کالاهای خریداری کرده را مستقیما در داخل اپلیکیشن پرداخت کنند بزودی برای همه شرکتهای آمریکایی موجود خواهد شد. این قابلیت در ۱۸ ماه گذشته برای برخی از شرکای فیس بوک موجود بود.

فیس بوک در تلاش است تا در تجارت الکترونیکی حضور فعالتری داشته باشد و درآمدهای خود را فراتر از تبلیغات توسعه دهد. به گفته ویشال شاه، مدیر محصول اینستاگرام، این شرکت معمولا برای مبادلاتی که در داخل سرویس فیس بوک کامل شده است هزینه ای دریافت می کند اما این کمیسیون را به دلیل شیوع ویروس کرونا موقتا متوقف کرده است. تجارت می تواند تبلیغات فیس بوک را بهبود بخشیده و فروش از طریق یک تبلیغ را برای بازاریابان راحتتر کرده و کارآمدی آن را افزایش دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک اوایل امسال قابلیت خرید مشابهی را رونمایی کرد که به شرکتها اجازه می دهد یک کاتالوگ محصول را ایجاد کنند که در همه اپلیکیشنهای مختلف این شرکت شبکه اجتماعی شامل اینستاگرام، مسنجر و واتساپ کار می کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک با جدیت بیشتری در این ابتکار حضور دارد که نشان می دهد با توجه به توسعه خرید آنلاین، فیس بوک این تجارت را جدی گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.