• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99052518303
  • خبرنگار : 50227

رئیس سازمان صمت استان خبر داد

راه‌اندازی سامانه "سیمبا" برای رسیدگی به تخلفات صنفی خوزستان

راه‌اندازی سامانه "سیمبا" برای رسیدگی به تخلفات صنفی خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) برای افزایش سرعت عمل رسیدگی به تخلفات صنفی در خوزستان خبر داد.

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) برای افزایش سرعت عمل رسیدگی به تخلفات صنفی در خوزستان، اظهار کرد: به کمک این سامانه در رسیدگی به پرونده‌های تخلف بهتر عمل می‌شود.

وی افزود: قبل از اینکه سامانه سیمبا راه‌اندازی شود، پرونده‌های تخلف صنفی از سوی بازرسان این سازمان تشکیل و سپس به صورت دستی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی فرستاده می‌شد. این روش، روند رسیدگی به پرونده‌ها را کند می کرد و مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها نیاز داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با ایجاد سامانه سیمبا بازرسان سازمان صمت با سرعت عمل بیشتری می‌توانند پرونده‌های تخلف صنفی را به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند و شاهد افزیش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها خواهیم بود.

نظری عنوان کرد: بالا بردن سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها باعث پوشش هر چه بیشتر بازرسان این سازمان برای بازرسی از تعداد بیشتری واحد صنفی می‌شود. سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی، روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت قرار می‌دهد و همچنین موجب تقویت کنترل و سرعت در انجام ماموریت‌های بازرسان سازمان صمت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.