• چهارشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 99051511891
  • منبع : وزارت تعاون،کار، و رفاه اجتماعی

امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران در بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد اعلام کرد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد اعلام کرد: در راستای برنامه ها و دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی کردن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم مدیر عامل بیمارستان ایجاد شد.

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند.

نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

به دلیل دسترسی و نزدیکی مسافت بیماران ساکن در تهران و کرج، تمامی بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به استثنای این دو شهر می توانند از خدمت فوق استفاده کنند. بیماران و بیمه شدگان این دو شهر هم می توانند با استفاده از سایر روش‌های نوبت گیری اقدام به پذیرش در بیمارستان کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.