• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99040805688
  • خبرنگار : 50165

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

خدمات شرکت آب و فاضلاب زنجان غیرحضوری می‌شود

 خدمات شرکت آب و فاضلاب زنجان غیرحضوری می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: استعلام و پرداخت صورت‌حساب، دریافت پیامکی قبوض و اعلام و ثبت رقم کنتور، تلفنی شد.

علیرضا جزءقاسمی صبح امروز (۸ تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدمات استعلام و پرداخت صورت‌حساب قبوض، ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت قبوض به صورت پیامکی و اعلام و ثبت رقم کنتور با فشردن کلید ۴ در سامانه تلفنی ۱۲۲ برای مشترکان استان زنجان مهیا شد.

وی افزود: پیش از این مشترکان برای دریافت این خدمات مجبور به مراجعه حضوری بودند اما اکنون با توجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم پرهیز از رفت و آمدهای غیرضرور و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشترکان، این خدمات به‌صورت تلفنی ارائه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای انجام رسالت خود جهت تحقق سیاست‌های دولت الکترونیک، همه خدمات خود را به صورت غیرحضوری و در بستر اینترنت و تلفن ارائه می‌کند.

جزءقاسمی تصریح کرد: علاوه ‌بر این خدمات، ثبت حوادث آب و فاضلاب، ثبت شکایت‌های مردمی، دریافت پیام صوتی مشترکان و پیگیری جزو خدمات تلفنی سامانه ۱۲۲ است. همچنین در راستای تحقق نظام شفافیت، صورت‌حساب مشترکان به صورت لحظه‌ای قابل رصد و پیگیری بوده و خدمات شرکت آب و فاضلاب در این راستا، روز به روز توسعه یافته‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، یادآور شد: در آینده نزدیک امکان ثبت اینترنتی حوادث آب و فاضلاب و ارائه اپلیکیشن جامع خدمات آب و فاضلاب نیز به خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب افزوده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.