• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040100519
  • خبرنگار : 50180

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ دین اسلام استفاده کنیم

باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ دین اسلام استفاده کنیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ دین اسلام بهترین استفاده را کنیم.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی(اول تیر) در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت معرفی دین مبین اسلام به نسل جوان و جهانیان، اظهار کرد: باید برای معرفی دین اسلام و جاذبه های آن به روز شده و متناسب با مقتضیات زمان عمل کنیم.

احمدی اضافه کرد: اطلاع رسانی در مورد دین زمانی خواهد توانست تاثیرگذاری لازم را داشته باشد که با زبان امروزی مطرح شود. 

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  سپس با تاکید بر اهمیت استفاده از مبلغان جوان برای تبلیغ دین، گفت: طلاب جوان راحت‌تر می توانند با جوانان ارتباط برقرار کرده و آنها را با زیبایی های دین آشنا کنند.

وی ادامه داد: اگرچه تبلیغ سنتی و چهره به چهره سابقه کهنی دارد و  از صدر اسلام تا به امروز علمای دین تبلیغ خود را به‌صورت سخنرانی و جلسات حضوری انجام داده‌اند و بعد از این هم شیوه سنتی باید ادامه داشته باشد، اما یادمان نرود از ابزارهای ارتباطی نوین هم می توانیم برای آشنا کردن جامعه با دین استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز در عصر دیجیتال  و در دهکده جهانی به سر می بریم و به ابزارهای جدید و کارآمد برای اطلاع‌رسانی دسترسی داریم، لذا باید از این ابزارهای نوین برای تبلیغ دین اسلام استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی می تواند آهنگ گرایش بیشتر جهانیان به دین مبین اسلام را تندتر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.