• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400032316369
  • منبع : نمایندگی اردبیل

عضو کارگروه طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی اردبیل خبرداد؛

رونق فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت مکان‌بازارهای اینترنتی

رونق فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت مکان‌بازارهای اینترنتی

ایسنا/اردبیل عضو کارگروه علمی و شورای راهبری طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: مکان‌بازارهای اینترنتی یکی از بهترین ابزارها برای رونق فروش محصولات تولیدی پیشران‌های مشاغل خانگی اردبیل است.

 مهرداد موجبی ۲۳ خرداد در حاشیه بازدید از یک کارگاه تولیدات رودوزی سنتی گفت: با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در جامعه، استفاده از فضای مجازی ضرورت یافته و پیشران‌ها و متقاضیان طرح مشاغل خانگی اردبیل در صورت داشتن تولیدات مناسب می‌توانند از ظرفیت مکان‌بازارهای اینترنتی این طرح برای معرفی آثار خود در سطح کشور و حتی بین‌المللی هم بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: امروزه با پدید آمدن شیوه‌های نوین کسب و کار و اقبال عمومی گسترده به استفاده از فضای مجازی، باید از این پتانسیل برای عرضه محصولات مشاغل خانگی استفاده شود.

موجبی افزود: مکان‌ بازارهای «چیگل» و «پی‌میشه» دو مکان بازاری هستند که در حال حاضر مورد استفاده در طرح مشاغل خانگی بوده و هر متقاضی با استفاده از این ظرفیت می‌تواند از فروش مطمئن، توسعه فروش و ارسال کالا در جهت بهبود تجارت اینترنتی خود بهره‌مند گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.