• دوشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1400020604000
  • منبع : سازمان بیمه سلامت

رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک

رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک

طی جلسه ویدیو کنفرانس با حضور مدیران کل استانی و ستادی سازمان بیمه سلامت ایران، سامانه پاسخگویی به شکایات با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک به ویژه در زمینه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک با تاکید بر کاهش کابرد دفترچه رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت مجزا شکایات بیمه‌شدگان، پزشکان، موسسات تشخیصی درمانی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت اخذ و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به تاکید مراجع قانونی بالادستی مبنی بر لزوم ایجاد صندوق الکترونیکی دریافت تخلفات کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در این سامانه بخشی تحت عنوان ثبت تخلفات اداری در نظر گرفته شده است که از طریق آن تمام مراجعین به ادارات کل استانی و واحدهای تابعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف امکان انعکاس آن را خواهند داشت.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه‌شدگان و شرکای کاری جهت ثبت شکایات خود می‌توانند به آدرس shekayat.ihio.gov.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.