• سه‌شنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 98120605131
  • خبرنگار : 71078

برقراری ۹۵ تا ۱۰۰هزار تماس با وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت

برقراری ۹۵ تا ۱۰۰هزار تماس با وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به پاسخگویی به سوالات و شکایت‌های مردم گفت: طی ۲۴ ساعت ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تماس از سراسر کشور با مرکز ملی پاسخگویی به وزارت بهداشت گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا دکتر محمد حسین حیدری در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره مرکز ملی پاسخگویی وزارت بهداشت گفت: در بخشی از این مرکز کارشناسان مشغول پاسخگویی به مردم هستند و آنان می‌توانند شکایت خود را در حوزه درمان و بیمارستان‌ها مطرح کنند البته در حال حاضر تاکید ما پاسخگویی در زمینه کرونا ویروس است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در زمان انتظار برای برقراری تماس، پیام‌های بهداشتی در زمینه کروناویروس را به  تماس گیرنده انتقال دهیم،اظهارکرد: این اطلاعات درباره موضوعاتی مانند نحوه سرایت بیماری، ضرورت خودداری از استرس و لزوم رعایت بهداشت فردی است.

حیدری تاکید کرد: استرس، ایمنی بدن را کاهش می دهد بنابراین زمینه افزایش ابتلا به کرونا ویروس را افزایش خواهد داد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تاکید کرد: به‌طور قطع با همراهی مردم، رعایت بهداشت فردی، خودداری از روبوسی و دست دادن می‌توان بیماری کرونا ویروس را شکست داد.

انتهای پیام