• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 99042317343
  • خبرنگار : 71573

«بازاریابی بین‌المللی» منتشر شد

«بازاریابی بین‌المللی» منتشر شد

کتاب «بازاریابی بین‌المللی» به تازگی منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، این کتاب تألیف فیلیپ.آر.کاتورا، مری ‏سی. جیلی و جان‏ ال. گراهام با ترجمه ناصر آزاد و آزاده چتروز در ۹۹۲ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در انتشارات جهاد دانشگاهی راهی بازار کتاب شده‌ است. 

در معرفی این کتاب آمده است: شرکت‌ها در دنیای کنونی در پی کسب مزیت از یک جنگل رقابت و درعین‌حال زندگی مدرن و وابسته به فناوری‌های نوین و دانش عمیق در کنار یکدیگر هستند؛ بازاری که شبه‌یکپارچه و مملو از روش‌های اساسی و زیرساخت‌های کنترل رویدادها است.

مطالعه رخدادها در این میان، به عنوان تجزیه و تحلیل محیطی و به‌کارگیری فنون و دانش بازاریابی جهت کسب منافع از بازارهای چندگانه، کلید ورود به دنیای کسب مزیت‌های تصمیم‌گیری شرکتی است.

کتاب حاضر تلاشی روش‌شناسانه در جهت دسترسی به کلید یادشده است و شناخت، تحلیل‌های علمی، فنون پیشنهادی، معرفی رویدادها و مثال‌های واقعی و دانش مدیریت بازاریابی بین المللی را برای علاقه‌مندان، دانشجویان و دست‌اندرکاران عرصه بازاریابی بین الملل فراهم می‌سازد.

 علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خیابان انقلاب – خیابان فخررازی – تقاطع ژاندارمری – ساختمان منشور دانش- طبقه همکف - پلاک 6 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02166487625 تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.