• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99012010828
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

با چه ورزشهایی در ایام کرونا سیستم ایمنی را تقویت کنیم؟

با چه ورزشهایی در ایام کرونا سیستم ایمنی را تقویت کنیم؟

ایسنا/آذربایجان غربی یک کارشناس تربیت بدنی گفت: وزش های هوازی به تقویت سیستم ایمنی کمک شایانی می کند.

راجی فر در گفت وگو با ایسنا افزود: سلامت بدن با ورزش ارتقا و تقویت می یابد و نباید شیوع کرونا مانع ورزش کردن شود.

این کارشناس تربیت بدنی تصریح کرد: باتوجه به هشدارها به ماندن در خانه و آپارتمانی بودن اغلب خانه ها می توان در خانه با انجام نرمش و ورزش های هوازی و کششی بدن را شاداب و سرزنده کرد.

وی درخصوص اینکه ورزشکاران و افراد عادی چه ورزش های در خانه می توانند انجام دهند، خاطر نشان کرد: بهترین تمرین های که افراد می توانند در خانه ها انجام دهند ورزش های همچون دراز و نشست، دویدن و نرمش آرام، پروانه زدن و تمرینات هوازی برای بالابردن افزایش ضربان قلب است.

راجی فر با اشاره به اینکه ورزش کردن در سلامتی و مقاومت بدن در مقابله با کرونا تاثیر مثبتی دارد، اظهار کرد: ورزش کردن علاوه بر تناسب اندام باعث تقویت سیستم ایمنی و مقاومت بدن در ابتلا به ویروس کرونا می شود.

این کارشناس تربیت بدنی یاد آور شد: یکی از مشکلات افراد در روزهای شیوع کرونا و قرنطینه اضافه وزن است، افزود: داشتن یک برنامه غذایی مناسب و ورزش کردن می تواند از این مشکل جلوگیری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.