• جمعه / ۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98120907078
  • خبرنگار : 50004

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد

تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز

تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز از تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز خبر داد و گفت: کارشناسان بهداشت در کنار همکاران حفاظتی و خدماتی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز حتی ساعت سه بامداد هم به غربالگری مسافران مشغول هستند.

حسین عادلی سعد آباد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ترمینال مرکزی تبریز اولین پایانه کشور بوده که محل ورود و خروج در آن مشخص شده است، اظهار کرد: از ساعت هشت صبح پنجشنبه، مسافران ورودی به طور متمرکز با همکاری شبکه بهداشت و درمان استان و شهرداری، غربالگری می‌شوند.

وی اضافه کرد: عملیات سم پاشی نیز از چهارم اسفند ماه هر هشت ساعت یک بار انجام شده و صندلی‌ها، سرویس‌ها، رستوران‌ها و مراکز خدماتی و رفاهی ضدعفونی و سم پاشی می‌شوند.

عادلی سعد آباد در ادامه بیان کرد: روزانه ۲۰ هزار نفر مسافر از طریق پایانه مسافربری مرکزی شمال غرب جابجا می‌شوند که بیشترین‌ مسافران خارج استانی مربوط به تهران و بیشترین مسافران داخل استان مربوط به شهرستان اهر هستند.

وی اضافه کرد: در روزهای تعطیل، بیش از ۲۰ هزار نفر مسافر از طریق دو پایانه جابجا شده و در روزهای عادی هم ۱۲ هزار مسافر جابجا می‌شوند.

وی بیان کرد: در طول ۱۰ ماه سال جاری، سه میلیون و ۳۰۰ مسافر از طریق این پایانه جابجا شده‌اند که به طور متوسط شامل جابجایی روزانه ۱۲ هزار مسافر می‌شود، تعداد مسافران در ایام تعطیل یا مناسبت‌ها مانند عاشورا، تاسوعا، اربعین، خرداد ماه، دهه فجر و تعطیلات نوروز بیشتر از ایام عادی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از آمادگی این سازمان برای پذیرش مسافران نوروزی و انجام برخی اقدامات زیرساختی مانند رنگ آمیزی، جداول، گلکاری ترمیم محوطه ترمینال و برپایی سفرت هفت سین خب داد و گفت: هیچ محدودیتی در این خصوص نداریم.

وی در پایان متذکر شد: سامانه مسافر۷۲۴ برای اولین بار در سطح کشور در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مجموع امور صنفی راه اندازی شده است، این سامانه امکان بلیط فروشی توسط دلالان را به حداقل رسانده و مسافران می‌توانند با تهیه آنلاین بلیط و مشخص کردن شماره صندلی یک ربع قبل از زمان مقرر در ترمینال آماده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.