• یکشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98102922527
  • خبرنگار : 50029

معرفی دستگاه‌های اجرایی موفق در ارائه خدمات الکترونیکی میز خدمت در فارس

معرفی دستگاه‌های اجرایی موفق در ارائه خدمات الکترونیکی میز خدمت در فارس

ایسنا/فارس رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس اعلام کرد که از مجموع دستگاه‌های اجرایی استان، ۵۱ دستگاه در اجرای میز خدمت الکترونیک در بخش خدمات شناسه دار مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۹ دستگاه نیز گزارشی در این باره ارسال نکرده‌اند.

حسن نوروزی یکشنبه ۲۹ دی در کارگروه راهبری توسعه مدیریت استان فارس بیان کرد: اداره کل محیط زیست فارس، راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، علوم پزشکی گراش، مدیریت صندوق بازنشستگی، حج و زیارت، ثبت اسناد و املاک ، شرکت پست و پارک علم و فناوری در ارزیابی و صحت سنجی خدمات شناسه دار میز خدمت الکترونیکی گزارشی ارائه نکرده‌اند.

او اطلاع رسانی، درخواست خدمت و بارگذاری مدارک، توسعه خدمت و ارائه خدمت را چهار مرحله خدمت الکترونیکی به متقاضیان ذکر کرد و افزود: شرکت آب و فاصلاب شهری، شرکت آب و فاضلاب روستایی، شرکت آب و فاضلاب شیراز، اداره کل گمرک فارس و شرکت توزیع نیروی برق فارس از جمله دستگاه‌هی موفق استان فارس در ارائه خدمات الکترونیکی هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس ادامه داد: این شورا به عنوان بالاترین نهاد تصمیم گیری در زمینه اجرای تحول در نظام اداری و نقشه راه نظام اداری در فارس وظایفی دارد و در این راستا باید ساز و کارهایی برای اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری ایجاد کند.

نوروزی با بیان اینکه ارتقای سلامت اداری، استقرار دولت الکترونیک و صیانت از حقوق شهروندی از دیگر وظایف این شورا است، گفت: صیانت از حقوق شهروندی به معنای اجرای حقوق شهروندی در نظام اداری است.

او همچنین عنوان کرد: از دیگر وظیفه ما در این شورا، ارتقای کیفیت خدمات دولت و آموزش کارکنان دولت ونهادینه کردن اصل پاسخگویی و شفافیت در دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس خاطرنشان کرد: اگرچه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان،  مدیران برای اجرایی کردن برنامه‌های خود و گرفتن بودجه رغبت زیادی برای حضور در شورا دارند اما در شورای راهبری برای اجرای نظام اداری، ابتکار و همت زیادی نیاز است.

نوروزی گفت: سه کمیته میز خدمت الکترونیک، سلامت اداری و سرمایه انسانی ذیل این شورا در سال ۹۶ تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، صحت سنجی اجرای زمینه خدمت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی، ارائه گزارش دو شهرداری شیراز و نی‌‎ریز مبنی بر موفقیت آنها در میز خدمت الکترونیکی و افزایش تعداد اعضای شورای راهبری سه دستور کار این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.